آیا بهترین چیزی که می توانید از معلم خصوصی خود انتظار داشته باشید برای رفع کاستی های خود و قبولی در امتحان است؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در سریع ترین و کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت علمی مورد نظر دست یابید؟ برای دستیابی به سطح آموزشی مناسب و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، رقابتی و دانشگاهی به چه ابزارهایی نیاز است؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا راه درست یادگیری زبان را انتخاب کنید. پاسخ این سوالات را بهتر و دقیق تر از هر فکری می توان در مجموعه ما یافت. فقط 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا انتها بخوانید و پاسخ این سوالات مهم را خواهید گرفت.

معلم خصوصی؛ یک مسیر یادگیری کوتاه

گاهی اوقات ما یک راه گران قیمت را برای موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ممکن است به نظرمان بهتر باشد که به یک آموزشگاه زبان برویم تا به مدرسه دیگری. اما ما فکر نمی کنیم این بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم اشتباه می تواند هزینه زیادی برای ما داشته باشد زیرا تکمیل فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و ما سال های زیادی را در این مسیر آموزشی صرف می کنیم.

اما اگر راه میانبری از معلم خصوصی وجود داشته باشد، چرا به مدارس گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) می رویم؟ وقتی بتوانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، بسیار راحت تر و با شهریه یکسان یا کمتر از یک مدرسه است. درس های خصوصی ما کوتاه ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

سایت خصوصی دروس زبان ما دارای یک معلم ریاضی واجد شرایط برای تمامی دروس و مهارت هایی است که شما در تلاش هستید تا روند یادگیری خود را کوتاه کنید و به سطح مطلوبی از پیشرفت زبان برسید. اگر روند استخدام معلم در مجموعه خود یا کلاس ها و مهارت های زیادی که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است را به شما بگوییم، مطمئناً جالب خواهد بود.

معلمان واجد شرایط را جذب کنید

اگر می خواهید زبانی را خارج از بسترهای یادگیری حرفه ای و قابل اعتماد یاد بگیرید، پیدا کردن معلمان حرفه ای دشوار است. مجموعه ای مانند گروه آموزشی ما به شما این امکان را می دهد که به راحتی معلم مورد نظر خود را در بین بیش از 2000 مربی فعال و واجد شرایط پیدا کنید. برای سهولت در انتخاب، همه معلمان را با آزمون های ویژه خود مورد آزمایش قرار دادیم. به عنوان مثال، ما تمام داده های تدریس این اساتید را در مدارس مختلف بررسی کردیم و ارزیابی کردیم که آیا آنها در افزایش تعداد دانش آموزان مسلط موفق بوده اند یا خیر. مدرسان ما فقط به معلمان فعال زبان اجازه می دهند در رشته ای که سال ها تجربه تدریس در آن دارند دوره های مرتبط با رشته خود را تدریس کنند.

تمامی این رتبه ها و فاکتورهای ذکر شده به صورت ستاره و سطح در مشخصات هر معلم نشان داده شده است. بخش رزومه و سابقه کاری معلم این بررسی ها و رتبه بندی ها را تأیید می کند، زیرا می توانید به راحتی این بخش نمایه معلم را در نمایه آنها ببینید.

معلم را بشناسید تا یاد بگیرید

شناخت و اعتماد به یک مربی شخصی کار آسانی نیست. اطلاعات حرفه ای و آموزشی از معلمان خصوصی به راحتی در دسترس و قابل اعتماد نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار نمی دهد. اما در مجموعه ما می توانید قبل از اولین درس با استاد به خوبی آشنا شوید.

شما می توانید با استفاده از بخش نظرسنجی فارغ التحصیلان معلم و رضایت آنها از تدریس معلم، تاریخچه و سبک تدریس معلم را کشف کنید. می توانید با استفاده از قسمت رزومه و تاریخ تحصیلی، تجربه و سطح تحصیلات هر استاد را بررسی کنید و رتبه و ستاره استاد را برای تدریس خصوصی ببینید. در واقع، ما تمام اطلاعاتی را که برای یافتن معلم خصوصی مناسب نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده ایم، که یک امتیاز مثبت برای این پلتفرم با کیفیت بالا برای یادگیری زبان خصوصی است.

قیمت دروس خصوصی متناسب با بودجه دانش آموز است

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که آیا هزینه آموزش زبان خصوصی برای توانایی تدریس معلم کافی است؟ و اینکه آیا سیستم آموزشی معلم مربوطه ارزش پرداخت شهریه مقرر را دارد؟ با مجموعه ما، می توانید مطمئن باشید که بر اساس مهارت ها و توانایی تدریس معلم مورد نظر خود، هزینه پرداخت می کنید. همانطور که مجتمع آموزشی ما معلمان را بر اساس مهارت ها و توانایی های آموزشی خود استخدام می کند و بر اساس این مهارت ها، شهریه های مداری را در جلسات آموزشی تعیین می کنند.

اگر قیمت و نرخ کلاس های خصوصی به اندازه کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت رتبه بندی اساتید زبان سایت ما، معلم خصوصی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. ستاره های تا پنج ستاره و VIP بر اساس سابقه تربیت معلم تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های حرفه ای و تحصیلی

چه موضوعات و مهارت هایی را به یک مربی شخصی نیاز دارید تا به شما آموزش دهد؟ با این حال ما با شما هستیم. هدف ما معرفی معلمان واجد شرایط از مدارس ابتدایی و متوسطه مانند دوره های فیزیک و امتحانات است. مجموعه ما دارای معلمان حرفه ای در بسیاری از دوره های دانشگاهی است. ما همچنین می توانیم با آموزش مهارت هایی مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزار به شما در یافتن شغلی سودمند کمک کنیم.

علاوه بر این، مجموعه ما می تواند معلمان زبان واجد شرایطی را در اختیار شما قرار دهد تا به شما کمک کنند برای بورسیه تحصیلی آمریکا و کانادا، نمره بالا در آیلتس و تافل، موفقیت در مصاحبه های شغلی و موفقیت در شغل و تحصیلات خود را یاری کنند. برای برقراری ارتباط به زبان های رایج امروزی و جهانی، مجموعه ما خدمات آموزشی، نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی را برای تمامی مهارت های عملی مناسب برای تمامی دوره های آموزشی پایه ارائه می دهد.

با استادبانک مسیر توسعه آموزشی را دنبال کنید

در صورت استفاده از خدمات تدریس خصوصی مجموعه ما می توانید از معلم خصوصی درخواست درس و کلاس کنید و از سایر خدمات مجموعه ما مانند دسترسی به مجله دانشگاهی برای مطالعه مقالات و مقالات علمی در زمینه های مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی یک معلم خصوصی یا یک دوره آنلاین را انتخاب کنید. مجموعه ما برای یافتن منابع مطالعاتی و نمونه سوالات آزمون در اختیار شماست.

اکنون برای برتری علمی یا موقعیت های ارشد درخواست دهید. چرا که مجموعه ما مجموعه ای قابل اعتماد است و آماده رفع شبهات از ذهن شما هستیم. با ما، می دانید که ممکن است بخواهید، فقط به یک برنامه منظم نیاز دارید. برای دستیابی به بهترین نتایج، دیر نیست که شروع کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت شماست تا راه حل ها را آسان کند.