x تبلیغات
دنیای تکنولوژی

خرید فالوور اینستاگرام Cash آزمایش

ما شما را مجبور نمی کنیم هیچ فرمی را پر کنید یا چیزهای زیادی بنویسید. در مورد CTA به عنوان یک روش فکر کنید که به مردم یادآوری میکند که میتوانند کاری انجام دهند.با اضافه کردن CTA به تصویر خود تنها کاری که می کنید این است که به فالوورهایتان یادآوری میکنید که مجبور نیستند فقط در گذشته سیر کنند،آنها واقعا می توانند کار دیگری انجام دهند از جمله لایک کردن عکس شما و یا نوشتن کامنت و نظر زیر عکس شما. مثلاً شما میتوانستید یکی از پلنهای این رباتها را در یکی از سرویسها خریداری کنید و پیج اینستاگرامتان را به آن متصل کنید. مثلاً نه میتوانند لایک کنند، نه کامنت بگذارند و نه هیچ کار دیگری. مطمئنم برای شما هم خیلی اوقات پیش آمده که کامنت های یک پست را بخوانید و وقت زیادی را برای اینکار اختصاص دهید، همینکار باعث می شود پست فرد مورد نظر تعامل بیشتری دریافت کند و به راحتی وارد اکسپلور اینستاگرام شود و صدها هزار نفر آن را ببینند، اما خب شما می توانید با یک ترفند زیرکانه کاری کنید که اکثر پست های شما اینگونه شوند، کافیست فقط از سرویس خرید کامنت تضمینی هایپرفالو استفاده کنید تا به راحتی کامنت های پست خود را افزایش دهید و دیگران بیشتر در پست های شما مکث کنند و حتی خیلی اوقات ترغیب می شوند که برای شما کامنت بگذارند یا به کامنت های دیگران جواب بدهند، پس حتما این ترفند بی نظیر را جدی بگیرید. از این تعداد، شما به فالوورهایی نیاز دارید که زیر پستهای شما نظر بدهند، آنها را به اشتراک بگذارند و البته لایک کنند. چنانکه گفته شد، این تاثیر صرفا در نگاه اول و برای کوتاه مدت میتواند پاسخگو باشد اما وقتی فالوور فیک یا خریداری شده در صفحه داشته باشید، چون این فالوورها علاقه ای به محتوای صفحه شما ندارند و توجهی به آن نمی کنند، میتوانند به اعتبارتان لطمه وارد کنند.

Burj Khalifa travel dubai closed view #shorts #shortsfeed #dubaireels زمانی که شما فالوور فیک میخرید، اینها کار خاصی برای شما انجام نمیدهند. اینکار یکی از بهترین کارها برای افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام است.اگر شما برای افزایش فالور محدودیت زمانی داشتید این کار سریعترین راه است. سعی کنید از تعداد هشتگ بالا در هر پست استفاده نکنید. فن پیج هایی درست کنید و از آنها استفاده کنید تا فالوورها را به سمت پیج کاری شما بکشانند.اکنون اینستاگرام به شما این اجازه را میدهد که چندین پیج همزمان داشته باشید.بنابراین با ایجاد یک اکانت دیگر برای پشتیبانی از پیج اصلی خود، از این مزیت استفاده کنید. ربات اینستاساز دقیقا به شما میگوید که فالوورهای جدید شما به خاطر کدام فعالیت ربات و با استفاده از کدام هدف تنظیم شده شما اکانت تان را فالو کرده اند. گاهی اوقات شما گروهی را پیدا میکنید که اعضای خود را خودشان انتخاب میکنند و برای هرکدام برنامه ای تنظیم شده ایجاد کرده اند به عنوان مثال در یک زمان مشخص همه باید حضور داشته باشند و پست های یکدیگر را به اشتراک بگذارند. سپس تنظیم میکردید و خود ربات، تمامی کارهایی که شما میگفتید (مثل فالو و…) را در بازههای زمانی مشخص شده انجام میداد. چون اگر کسی که به محتوای شما علاقهای ندارد، پیجتان را آنفالو کند، قطعاً برای شما بهتر است تا زمانی که شما را فالو کرده باشد، اما به پستهای شما علاقه و واکنشی نشان ندهد. برای مطالعه » یکی از متدهایی که می تواند به شما در جهت جذب فالوور کمک کند ارائه محتوای یونیک و کاربر پسند می باشد، برای این منظور شما می توانید به صفحه تولید محتوای اینستاگرام مراجعه نمایید. اگر محتواهایی که تولید میشوند با الگوریتمهای سرچ آن شبکه اجتماعی نیز مطابق باشد، بسیار بهتر استو دقیقا چیزی مشابه بهینهسازی موتورهای جست و جو (سئو) که بر اساس الگوریتمهای گوگل انجام میشود. به طور کلی، محتوایی که با دقت زیاد تولید شده باشد و بر اساس زمان بندی دقیق به اشتراک گذاشته شود تأثیر خود را بر مخاطبان شما میگذارد.

با این وجود اگر هنوز به این نتیجه نرسیدهاید که برای افزایش فالوور از شرکتهای متخصص کمک بگیرید به شما پیشنهاد میکنیم راهکارهای افزایش فالوور واقعی پیج شخصی را دنبال کنید. فالوورها همگی واقعی بوده و فعال یا نیمه فعال می باشند؛ بنابراین، تضمینی در ریزش آن ها نیست. وقتی شروع بکار کردیم توانستیم با شبکه ی عظیم از کارآفرینان آشنا شویم که همگی پیج قوی تری از پیج ما داشتند با حدود 20000 فالوور.آنها با به اشتراک گذاشتن پیج ما بارها به ما کمک کردند.همچنین پیج های مختلفی در همه ی زمینه ها وجود داشت که به ما کمک کردند. آیا خرید فالوور ایرانی اینستاگرام تاثیری بر کسب و کار من خواهد داشت؟ اگر در پیج شخصیتان به دنبال تولید و انتشار محتوای سبک زندگی هستید، پیجهای موفق را بررسی کنید، نقاط قوت آنها را شناسایی کنید و بر اساس این ویژگیها به تولید محتوا بپردازید. اما مشکلی نیست و شما میتوانید به جای استفاده از روش تبادل پیج خودتان را در پیجهای همکار خودتان تبلیغ کنید. به دیگران که در زمینه ی شما فعالیت میکنند به عنوان رقیب نگاه نکنید بلکه به عنوان شریک و همکار نگاه کنید. فاصله بین پست ها در اینستاگرام باید حداقل بین 4 الی 4 ساعت باشد.یعنی پست هایتان را در یک زمان ارسال نکنید زیرا کاربران این پستها را اسپم و شما را آنفالو میکنند.به پست گذاشتن مانند دانه کاشتن فکر کنید.شما که نمی خواهید همه ی دانه ها را در یک گودال جمع کنید! با پاک کردن اکانت اینستاگرام ، اسم شما به instagrammer تغییر داده می شود. برای این کار لازم است محتواهای اکانتهای مرتبط با خود را پیدا کنید و با هشتگ بازنشر و منشن کردن اکانت تولید کننده محتوا، خود را در معرض طرفداران آنها قرار دهید. روش دیگر ارسال پیامک است شما میتوانید با ارسال پیامک به گروه هدف خود به صورت هدفمند لینک اینستاگرام خود را تبلیغات کنید.

در ادامه با شما را با این ربات و قابلیت هایی دارد بیشتر آشنا خواهیم کرد. همه چیز در مورد کلمات زیبا و کلمات کلیدی و هشتگ ها نیست.برای رونق گرفتن کسب و کار اینستاگرام باید با برخی انسانهای واقعی صحبت و تعامل کنید.شبکه سازی میتواند شگفتی ساز باشد.این کار نه تنها در اینستاگرام بلکه در شبکه های اجتماعی دیگری نیز کار برد دارد میکند.این کار یک دلیل اصلی در موفقیت سوشال مدیا ایران بود. در کل، بهترین راه برای ارتقاء حساب اینستاگرام و افزایش اعتبار آن، ارائه محتوای معنیدار و اصیل، تعامل واقعی با دنبالکنندگانتان، و ایجاد ارتباطات معتبر با دیگران است. که نمیتوانند کامنت های پست خود را مدیریت کنند؛ ویژگی رستریکت اینستاگرام، بسیار مفید و کاربردی است. پیدا کردن روش درست بسیار مهم است، چون باعث میشود که فالور های بیشتری جذب کنید و شما را بیشتر بشناسند و افزایش فالوور واقعی داشته باشید. رفتن به اکسپلور خود مزیت مهم و ویژه ای است که باید در خرید فالوور واقعی فعال ایرانی ارزان در نظر بگیرید. البته ما در این مرد نظری نمی دهیم اما وقتی شما می توانید از این پتانسیل ارتباطی استفاده کنید در نتیجه هیچ ضرری ندارد که هزینه ای نیز در این قبال پرداخت کرده و حداقل 500 فالوور واقعی دریافت کنید. در چنین شرایطی نیز داشتن فالوور واقعی نیز تاثیر زیادی بر بازدید از سایت شما خواهد داشت. داشتن یک بیوگرافی درست و حسابی به شما در افزایش میزان فالوورهایتان در کلاب هاوس کمک کند. زمانی که می دانید چه نوع موضوعی مناسب پیج شما است آن زمان است که واقعا میتوانید برای گذاشتن پستهای بزرگ تمرکز کنید و با مخاطبین و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.این کار ممکن است ساده بنظر برسد اما همیشه می بینیم که مساله تولید محتوای مناسب نادیده گرفته میشود.باید متوجه شوید که مخاطبان شما با دیدن چه عکسهایی و یا چه موضوعاتی لذت میبرند سپس در پیج خود تصاویر مرتبط با آن موضوعات را قرار دهید.باید با مخاطبین خود بطور خاص ارتباط برقرار کنید.به خاطر داشته باشید که محتوای خوب چیزی است که مخاطبان می پسندند نه چیزی که شما دوست دارید.

اگر شما هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال باشید قطعا واژه هایی مثل فالوور، فالووینگ و… برای تازهواردها، S۴S مخفف “اشتراک گذاری با اشتراک گذاری” (Share)است، اگر شما به دنبال کردن یک میلیون فالوور در اینستاگرام یا حتی دهها هزار نفر هستید، باید به ایده به اشتراک گذاری مطالب دیگران عادت کنید. روش عالی دیگر: تبلیغ کنید! به عنوان مثال تلاشهای تبلیغاتی خود را بصورت آفلاین انجام دهید و از طریق محصولات فیزیکی مثل کارت مخصوص با مشخصات پیج یا برگه هایی مانند تصویر پیجهای اینستاگرام، پیج خود را تبلیغ کنید.اگر هشتگ اختصاصی مربوط به پیج خود دارید از این محصولات فیزیکی به عنوان روشی برای علاقه مندی بیشتر مردم و علاقه مند شدن به پیجتان استفاده کنید. طبیعی است پیجهای قدرتمند قدیمی، همچنان بیشترین تعداد فالوور را به سمت خود جذب میکنند. خرید فالورهایی که ساخته شده اند که تنها برای افزایش آمار تعداد فالوررها استفاده میشود کاملا بدون فعالیت هستند.که در نهایت به ضرر پیج شماست با توجه به الگوریتم طراحی شده برای اینستاگرام که در ابتدا پست منتشر شده توسط شما تنهابرای تعدادی از فالوور ها قابل نمایش است.که اگرتوسط آنها بازخوردی دریافت نشود برای بقیه فالورها نمایش داده نمیشود.که قطعا ضرر این روش بیشتر است از سود آن که نمایش ظاهری تعداد بالای فالور صفحه ی شماست میباشد. خرید فالوور غیرواقعی علاوه بر اینکه هیچ سود مالی برای پیج شما به ارمغان نمیآورد، به دلیل عدم فعالیت پس از مدت کوتاهی توسط اینستاگرام به طور کامل حذف میگردند. یک راه این است که سطح تعامل خود را بسنجید.اگر شما مطمئن هستید که دنبال کننده هایتان فالوورهای واقعی هستند پس به راحتی میتوانید از آنها به عنوان اهرم فشار در S4S استفاده کنید. از این رو بهتر است به فکر جذب فالوور واقعی اینستاگرام باشید چون اگر فالوورهای کمی داشته باشید شاید در ادامه کارتان به مشکل برخورد کنید.

شما با توجه به آمار آنالیز پیج اینستاگرام خود میتوانید برنامهریزی دقیقی برای افزایش ویو اینستاگرام داشته باشید. به طور منظم در پستهای خود از فالوور ها بخواهید محتواهای خود را برای شما ارسال کنند این می تواند سوالاتی که از شما می پرسند و شما پاسخ می دهید باشد اما می توانید کمی حرفه ای تر هم رفتار کنید یک مسابقه طراحی کنید، عکاسی از موضوعی خاص در مناسبت خاص که به شما و محصولاتتان ارتباط دارد یا ارسال تصاویرشان با محصولات شما با هشتگ اختصاصی خودتان، یک هدیه برای آن ها در نظر بگیرید و بعد از اینکه تصاویرشان را ارسال کردند تمام تصاویر را در پیج خودتان منتشر کنید و از کاربران بخواهید به بهترین آن رای دهند. پیشتر در مقالهی بدترین و بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام این مورد را به طور کامل بررسی کردیم و همچنین برای ۱۰ موضوع مختلف پیج اینستاگرام، زمانهایی را مشخص کردیم. پیشنهاد میکنم در چندروز نخست فعالیتتان، حداقل بین ۱۰ تا ۲۰ محتوای بسیار ارزشمند را قرار دهید. یخوام اینو بگم قبل از تبلیغ اگه فالوور کم داشته باشید نمی تونید زیاد فالوور بگیرید به همین دلیل خریدن فالوور تا ۱۰ کا رو حتما بهتون پیشنهاد می کنم. دقت داشته باشید که فالوور واقعی به فردی گفته می شود که مثل شما اکانت واقعی دارند. از آنجا که سایت فالوجت از اکانت های واقعی و فعال استفاده می کند، شما در زمان خرید فالوور واقعی تاثیر خرید آنها را با لایک، کامنت و دیگر فعالیت های آنها در پیج خود خواهید دید.

اکانت های واقعی نیز اکانت هایی متشکل از نام واقعی، عکس، ایمیل، شماره تماس، آدرس و … برای فهمیدن تمام جوانب مختلف خرید فالوور اینستاگرام به زبان ساده نیز میتوانید وارد بلاگ سایت خرید فالوور واقعی شوید و اطلاعات زیادی کسب کنید. اکثر کسانی که در یک حیطه کاری شناخته شده هستند از تلف شدن وقت با ارزش شان بیزارند به همین خاطر سعی کنید که زمانی دقیق برای شروع روم خودتان بنویسید. به یاد داشته باشید که کیفیت زمانی ارزش دارد که در پستهای اینستاگرامی شما به چشم بیاید. گروهی که برای شات کردن عضو آن می شوید در واقع یک گروه غیررسمی از کاربران اینستاگرام است که به منظور حمایت از همدیگر با هدف انجام S4Sگرد هم آمده اند.بنابراین به جای اینکه مدام دنبال افرادی باشید که بتوانید با آنها مبادله کنید، یک گروه اختصاصی از افرادی خواهید داشت که میتوانید با اعتماد کامل به آنها پیج خود را مبادله کنید. اینستاساز که از همون اول پشتیبانی بدی داشت. ومیزان فعالیت وبازخورد بیشتری خواهند داشت مانند لایک و کامنت و… لایک کردن و ثبت کامنت یا نظر در زیر تصاویر اشتراکگذاری شده از سوی افراد هم میتواند روشی موثر به منظور افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام شما باشد. شما برای این ربات کد تخفیف هم ارائه می کنید ؟ اگه میخواید فالوئر بیشتری جذب کنید وقتش رسیده که به استراتژیهای اینستاگرامی خودتون بیشتر فکر کنید.

فکر کنم خود شما هم زمانی که بخواهید پیجی را فالو کنید، فارغ از کیفیت محتوا، ابتدا به پروفایل آن پیج نگاه میکنید، اگر خوب بود و توضیح کافی در مورد فعالیتشان داد که احتمالاً آن را فالو میکنید. البته گروه های شات کردن در همه ی شکل ها و اندازه ها وجود دارد.گاهی اوقات شما گروهی را با بیش از 100 نفر عضو پیدا میکنید که به راحتی میتوانید با آنها مبادله کنید.جایی مانند بازار فروش در اینستاگرام! تبلیغات Reels نیز باید با اندازه Reels طبیعی، متناسب و تمام صفحه باشند، همچنین اضافه کردن موسیقی به آنها کمک میکند تا با Reels طبیعی هماهنگ باشند و به عنوان تبلیغ متمایز نشوند. اکسپلور همان صفحه جستجوی عمومی است که روزانه، ساعت ها رو به پایین در مسیر آن اسکرول می کنیم که شاید اگر تاکنون پیاده به همین اندازه قدم برداشته بودیم به آن سوی کره زمین رسیده بودیم! اما ایرانی بودن این فالوورها چرا مهم است؟ خیلی از افراد بعد از این که کسب و کارشان را راه اندازی می کنند می خواهند از طریق اینستاگرام محصولات و خدماتشان را بفروشند. تعداد خیلی بالایی هشتگ استفاده نکنید؛ یعنی زیر پست خود تا 3 یا 4 خط هشتگ نگذارید. همانطور که در همه ی زمینه های زندگی پول حرف اول را میزند شما میتوانید شات ها را بخرید.قیمت شات ها با توجه به میزان بزرگی پیج متفاوت است.ما دریافتیم که پیج هایی که بهترین نتیجه را داشتند پیج هایی هستند که در زمینه انگیزشی و یا کسب و کار هستند.بنابراین باید این پیج های بزرگ را پیدا کنید که با مردم تعامل خوبی داشته باشند.مثلا با حداقل 1تا 2 درصد از لایکهای اینستاگرام یعنی 1 درصد تعداد فالوار ها لایک کنند .

طراحی سایت بر اساس اصول سئو

 


وقتی محتوایی را با استفاده از کلمات کلیدی جستجو می کنید، برخی از سایت ها در نتایج اولیه گوگل ظاهر می شوند، در حالی که برخی دیگر در صفحات بعدی هستند یا در این زمینه رتبه بندی نمی شوند. گوگل اصولی برای اولویت بندی وب سایت ها بر اساس کلمات کلیدی دارد، اما این اصول برای سئو چیست؟ چگونه به بالای صفحات پیشنهادی گوگل برسیم؟ مجموعه ای از این اقدامات را چه می نامید؟ طراحی سایت و سئو چیست؟ یک وب سایت در چه کلماتی می تواند سئو باشد؟ در ادامه این مقاله در مورد طراحی سایت با سئو صحبت خواهیم کرد.

اهداف سئو چیست؟

پس از تصمیم گیری در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک طراح وب، باید به این سوال پاسخ دهیم: اصول سئو چیست؟ بنابراین قبل از هر چیز لازم است اصول سئو را توضیح دهیم همانطور که در قسمت قبل گفتیم برخی از سایت ها در صفحات اول توصیه های گوگل و برخی دیگر در صفحات دوم و سوم و ... قرار دارند. و در بسیاری از سایت ها موجود است. سایت های دیگر حتی در بالای صفحات توصیه شده Google Sites ظاهر نمی شوند. سایت های پیشنهادی گوگل از نظر سئو قوی تر از سایت های دیگر هستند. سایت هایی که اصلا سئو دوستانه نیستند در صفحات پیشنهادی گوگل قرار نخواهند گرفت. در مقاله ما "همه چیز درباره سئو" شما را به طور کلی با مفهوم سئو آشنا کردیم. به مجموعه اقداماتی که برای نمایش در صفحات توصیه شده توسط گوگل انجام می شود اصول سئو می گویند.

انواع تکنیک های سئو

سئو دارای سه تکنیک اصلی است که شامل سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری است. در زیر هر کدام را توضیح داده ایم.

انواع تکنیک های بهینه سازی

سئو کلاه عروسی

سئو کلاه سفید به مجموعه تکنیک هایی گفته می شود که بر اساس قوانین گوگل بر روی یک وب سایت اعمال می شود و به طور طبیعی رتبه وب سایت را بهبود می بخشد. سئو کلاه سفید یکی از بهترین راه ها برای افزایش رتبه وب سایت به صورت دائمی و دائمی است.

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه با سئو کلاه سفید کاملا متفاوت است. در سئو کلاه سیاه تمام قوانین گوگل را زیر پا می گذارید و با تکنیک های غیرقانونی و غیرقانونی سعی در افزایش رتبه وب سایت خود دارید. شما می توانید با مهارت های اولیه در گوگل رتبه خوبی کسب کنید، اما گوگل نیز از شما باهوش تر است. زیرا پس از مدتی به کار شما پی می برد و با تنبیه های شدید شما را از کار خود توبه می کند.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری به تکنیک هایی اطلاق می شود که با قوانین گوگل مطابقت ندارند، اما به گونه ای پیاده سازی می شوند که گوگل متوجه آن نمی شود یا حداقل برای مدت طولانی و به طور طبیعی پیاده سازی می شوند. بسیاری از سئوکاران از تکنیک های سئو خاکستری برای وب سایت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال انتشار محتوای وب سایت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک و ... نوعی سئو خاکستری است. اما گوگل هنوز این تکنیک را به رسمیت نشناخته و تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما دارد. در ادامه به اصول مختلف سئو و طراحی سایت می پردازیم.

انواع اصول سئو

طراحی سایت و تکنیک های سئوی حرفه ای به دو دسته سئو داخلی و سئوی خارج از سایت تقسیم می شوند که در اینجا نحوه بهبود هر تکنیک سئو را توضیح می دهیم. با رعایت اصول سئو در طراحی وب سایت خود می توانید فروش و مشتریان خود را افزایش دهید.

سئوی سایت

یکی دیگر از مواردی که در طراحی سئو سایت اهمیت دارد سئو در سایت است. سئوی سایت می تواند تاثیر بسزایی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشد. با رعایت و اجرای نکات زیر می توانید سئوی داخلی وب سایت خود را بهبود ببخشید.

1. بهینه سازی آدرس تمام صفحات

یکی از اصول سئو بهینه سازی عناوین وب سایت است. عنوان یا لینک هر وب سایت باید کوتاه، واضح و مرتبط با موضوع وب سایت باشد. علاوه بر این که یک موضوع مهم برای گوگل است، می تواند بر علاقه کاربران نیز تأثیر بگذارد. وقتی عنوان صفحه واضح و مختصر باشد، کاربر می تواند در یک نگاه، عنوان صفحه یا صفحه را بهتر درک کند.

2. موضوع تحقیق

یکی دیگر از اصول اولیه سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی به معنای یافتن نیازها و اهداف کاربر در صنعت شماست. زمانی که بتوانید نیازها و اهداف کاربران را بیابید، می توانید خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید که مورد پسند کاربران است. در نتیجه ترافیک و فروش بیشتری خواهید داشت.

شما می توانید تحقیق کلمات کلیدی را به چند روش انجام دهید: ژکت آکادمی

از گوگل برای جستجوی پیشنهادات آن استفاده کنید

استفاده از ابزارهایی مانند Keywordtool.io و…

تحلیل رقابت

در مقاله "چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم؟" ما آن را به طور کامل مورد بحث قرار داده ایم.
 

3. Schema را اعمال کنید

استفاده از میکرو دیتا یا همان طرح در ورود سایت شما به موتورهای جستجو بسیار مهم است. موضوع "طرحواره چیست؟" اطلاعات کاملی در مورد Schema و نحوه استفاده از آن در سایت های وردپرسی به شما می دهد.

اصول سئو

4. سئوی تصاویر وب سایت

یکی از مهم ترین نکات در سئو سایت، سئوی تصویر با استفاده از تگ ها و ذخیره سازی بهینه تصاویر است. در مطلب "بهترین افزونه های بهینه سازی تصویر" ابزارهایی را قرار داده ایم که می توانند حجم تصاویر را بدون کاهش کیفیت کاهش دهند. افزایش تصاویر سایت می تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت سایت وردپرس داشته باشد.

5. توضیحات متا را کامل کنید

توضیحات متا سایت شما باید کامل باشد زیرا بر موقعیت شما در گوگل تاثیر زیادی می گذارد. توضیحات متا متنی است که کاربران اینترنت قبل از ورود به سایت شما می خوانند. پس می توان گفت وقتی کاربران اینترنتی روی صفحه شما کلیک می کنند، توضیحات متا همان کلمه کلیدی و سوالی را دارد که کاربران در آن زمینه به آن نیاز دارند.

6. لینک های داخلی را بهبود بخشید

لینک سازی داخلی سایت باید کامل باشد، به این معنی که هر لینک باید به سایت های مرتبط دیگر لینک دهد. به عنوان مثال، اگر محتوای شما در مورد اصول سئو است و محتوای دیگری در همین زمینه وجود دارد، بهتر است آنها را لینک کنید. به این ترتیب شما یک لینک کامل بین صفحات سایت خود ایجاد می کنید.

7. لینک های خروجی را کاهش دهید

با توجه به اصول سئو، بهتر است تعداد لینک های خروجی از سایت شما زیاد نباشد. می توانید تعداد لینک ها را کاهش دهید یا به سایت های دیگر لینک های نامرتب بدهید. لینک های Nofollow در واقع به گوگل می گویند که ما فکر نمی کنیم این صفحه معتبر باشد. به عنوان مثال، می توانید پیوندهای پلاگین ها را حذف کنید. البته پیوند به وب سایت های معتبری مانند ویکی پدیا می تواند مفید باشد.

8. طراحی سایت ریسپانسیو

سایت شما باید به صورت ریسپانسیو طراحی شود، زیرا امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از تلفن همراه، تبلت و غیره از سایت ها بازدید می کنند و سایت شما باید با آنها سازگار باشد.

سئوی خارجی

در آموزش طراحی وب سایت و سئو پس از بهینه سازی سئو داخلی وب سایت نوبت به سئو خارجی می رسد. سئوی داخلی و خارجی هر دو به یک اندازه روی وب سایت شما تأثیر می گذارند. در زیر به ارائه نکات مهم سئو خارجی می پردازیم.

1. استفاده از هاست و سرور قدرتمند

هاست انتخابی باید از نظر سرعت و سرعت قوی باشد چون سرور از کار افتاده و سایت بالا نیست و این باعث افت رتبه سایت و در نتیجه سئو در جایی می شود. )

اصول سئو

2. کدهای طراحی سایت سئو

شما باید در کدهایی که در طراحی سایت استفاده می کنید سئو را انجام دهید. سئو کدهای php و جاوا اسکریپت، css و html در سئوی کل وب سایت بسیار موثر است.

3. طراحی سایت جذاب اما بهینه

یکی دیگر از نکات طراحی سئو سایت، رابط کاربری یک وب سایت برای کاربران بسیار حائز اهمیت است، اما در هنگام طراحی وب سایت، علاوه بر ظاهر جذاب وب سایت، باید به بهینه سازی کدها و افزونه های استفاده شده در آن نیز توجه کرد. آی تی. سایت. برو تو هم توجه کن

4. وبگردی

ناوبری سایت اساسا مسیر را برای بازدیدکنندگان و خزنده های وب گوگل مشخص می کند. نقشه های سایت لینک هایی هستند که صفحات مختلف سایت شما را به هم متصل می کنند. زمانی که یک وب سایت Zhalet می تواند نیاز کاربران خود را با دسترسی به صفحات مختلف وب سایت برآورده کند. این مسیر باید آسان و قابل دسترسی باشد تا در نهایت کاربران را به مقصد برساند. ناوبری اولیه برای مرور خزنده های وب گوگل و یافتن سایت های جدید بسیار مهم است.
 

دانش جاروبرقی

 


اولین استفاده از هر وسیله ای مستلزم آشنایی با آن است، بنابراین اگر می خواهید برای استفاده بهتر از جاروبرقی بیشتر بدانید، توصیه می کنیم این مقاله در مورد جاروبرقی را مطالعه کنید. در این مقاله به اطلاعات مربوط به جاروبرقی اشاره خواهد شد که ممکن است به آنها علاقه مند باشید.

کاربران گرامی اگر نظر یا سوال خاصی در مورد استفاده از پاک کننده دارید می توانید در قسمت نظرات همین مقاله نظر یا سوال خود را به اشتراک بگذارید و از راهنمایی کارشناسان آی پی امداد بهره مند شوید.

هر آنچه باید در مورد جاروبرقی بدانید.

امروزه به ندرت می توان خانه ای بدون جاروبرقی پیدا کرد. جاروبرقی جزء لاینفک و ضروری لوازم خانگی است که برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده می شود. در این مقاله از آی پی امداد به نکات جالبی در مورد جاروبرقی ها می پردازیم که دانستن آنها می تواند دانش شما را در مورد این دستگاه افزایش دهد.

تنها چیزی که باید در مورد جاروبرقی بدانیم موارد زیر است:

چه کسی جاروبرقی را اختراع کرد؟

موتور جاروبرقی چگونه کار می کند؟

هر آنچه که باید در مورد کیسه و پاکت جاروبرقی بدانید

نکاتی در مورد اندازه جاروبرقی و محفظه

مقالاتی برای نگهداری و مراقبت از جاروبرقی

ویژگی ها و ویژگی های جاروبرقی های جدید

استفاده از جاروبرقی ممنوع است

در ادامه این مقاله با آی پی امداد همراه باشید تا هر یک از این نکات را توضیح دهیم.

آیا می دانید اولین جاروبرقی کجا و چه کسی اختراع کرد؟

تاریخچه ایجاد ماشین سبک شامل چندین مرحله است که در زیر توضیح داده شده است:

در سال 1865 اولین وسیله ای که برای تمیز کردن استفاده می شد اختراع شد.

پس از آن در سال 1901 سیسیل بوث اولین جارو را در بریتانیا اختراع کرد که بیشتر شبیه جاروهای امروزی بود.

چهار سال بعد، در سال 1905، اولین جاروبرقی مدرن اختراع شد.

اولین جاروبرقی ها بزرگتر از جاروبرقی های مدرن بودند.

به گونه ای که بیرون از خانه قرار می گیرند.

با گذشت زمان، جاروبرقی ها کوچکتر می شوند.

نکاتی که باید در مورد جاروبرقی موتوری بدانید

مهمترین قسمت هر جاروبرقی موتور آن است. این قدرت موتور جاروبرقی است که میزان و کیفیت نظافت جاروبرقی را تعیین می کند. بنابراین بهتر است کمی بیشتر با نحوه عملکرد موتور جاروبرقی و انواع آن آشنا شوید.

قدرت موتور جاروبرقی مهم است زیرا بهترین جاروبرقی ها از نظر قدرت آنهایی هستند که توانی بین 1300 تا 2200 وات دارند.

بهتر است از انتخاب جاروبرقی با قدرت 1000 اسب بخار خودداری کنید.

حتما به حجم آن دقت کنید.

انتخاب یک جاروبرقی بی صدا در هنگام خواب اعضای خانواده می تواند به شما کمک کند از این فرصت برای تمیز کردن خانه استفاده کنید.

اما همیشه به یاد داشته باشید که یک تغییر کوچک در صدای جاروبرقی را به تعمیرکار نشان دهید.
 

نکاتی که باید در مورد پاکت و فیلتر جاروبرقی در نظر بگیرید

کیسه جاروبرقی یکی از اولین اجزایی است که هنگام خرید و نگهداری جاروبرقی باید در نظر بگیرید. در این قسمت از مقاله تکنولوژی جاروبرقی شما را با تمام نکاتی که در خصوص پاکت جاروبرقی باید به آنها توجه کنید آشنا می کنیم.

بسته به برند، جاروبرقی ها کیسه های مختلفی برای جمع آوری گرد و غبار و زباله های نماینده بوش در ایران دارند.

بهترین انواع کیسه های جاروبرقی پاکت های یکبار مصرف و کیسه های کاغذی هستند که پس از هر بار استفاده به سطل زباله می روند.

بنابراین می توانید پس از هر بار استفاده جاروبرقی را تمیز کنید.

ماهی یکبار فیلتر جاروبرقی را چک کنید و آن را از گرد و غبار تمیز کنید.

هر چه فیلتر کثیف تر باشد، انرژی کمتری برای جذب زباله و فشار وارد بر موتور خلاء دارد.

نکاتی در مورد اندازه و بدنه جاروبرقی که باید به آنها توجه کنید

رعایت نکردن توصیه های مربوط به سایز و بدنه جاروبرقی و انتخاب صحیح جاروبرقی در هنگام خرید این محصول آسیب جدی به جاروبرقی شما وارد می کند.

در این قسمت از اطلاعات جاروبرقی به موارد مربوط به کار بدنه و ابعاد می پردازیم.

حتما یک جاروبرقی با لوازم جانبی مناسب برای نظافت گوشه ها، مبلمان و پرده ها انتخاب کنید.

بنابراین می توانید به راحتی هر گوشه خانه را با کمک آن جارو کنید.

همیشه جاروبرقی را انتخاب کنید که طول دسته آن با توجه به ارتفاع شما قابل تنظیم باشد.

به این ترتیب در حین استفاده کمتر کمردرد یا درد عضلانی کمر خواهید داشت.

یکی دیگر از مواردی که در خرید جاروبرقی باید به آن توجه کرد، استاندارد تجهیزات عرضه شده در بازار و تعداد کارگاه های مجاز برای تعمیر آن است.

قبل از خرید جاروبرقی به تحرک و انعطاف دستگاه در هنگام جابجایی آن توجه کنید.

باید بتوانید از دستگاه در گوشه های مختلف خانه استفاده کنید و بتوانید آن را تمیز کنید.

مواردی که باید در مورد نگهداری و کارایی جاروبرقی در نظر بگیرید

اصلی ترین نکاتی که باید در مورد جاروبرقی ها بدانید مربوط به نگهداری و کارایی جاروبرقی می باشد چرا که اگر این موارد را ندانید هر گونه عملکرد اشتباه خطرات زیادی را متوجه جاروبرقی شما می کند.

به مدت 15 دقیقه از جاروبرقی استفاده نکنید.

برای افزایش طول عمر جاروبرقی فقط 15 دقیقه به طور مداوم از آن استفاده کنید.

اجازه دهید جاروبرقی 5 تا 10 دقیقه بماند و به کار خود بازگردید.

در صورت استفاده طولانی مدت از جاروبرقی، احتمال آسیب دیدن موتور دستگاه افزایش می یابد.

ماهی یکبار جاروبرقی را تمیز کنید.

ماهی یکبار تمامی لوازم جانبی را از فیلتر خارج کرده و داخل فیلتر، شلنگ و اتصالات آن را با پارچه مرطوب کاملا تمیز کنید.

بگذارید یک ساعت در جاروبرقی بماند تا رطوبت و بو از بین برود.

فیلتر و کیسه  برای سرویس جاروبرقی بوش  باید به صورت دوره ای تمیز شود و در صورت لزوم تعویض شود.
 

 

آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «خدایا»

 متن آهنگ خدایا مازیار فلاحی

 

نگاهم رو به سمت تو شبم آیینه ی ماهه

دارم نزدیکتر میشم یه کم تا آسمون راهه

به دستای نیاز من نگاهی کن از اون بالا

من این آرامش محضو به تو مدیونم این روزا

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو میبندم که خوبی هاتو بشمارم

نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم

تو دیدی من خطا کردم دلم گم شد دعا کردم

کمک کن تا نفس مونده به آغوش تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی

نمیخوام چتر دنیا رو که تو بارون احساسی

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی

همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو میبندم که خوبی هاتو بشمارم

نمیتونم فقط میگم خدایا دوستت دارم

 

 آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام «خدایا»

همه چیز درباره کرم پودر

 


کرم یکی از اصلی ترین مواد آرایشی است که آرایش بدون آن ممکن است چندان معنی نداشته باشد. از کرم پودرها برای صاف کردن پوست و پوشاندن ناهمواری های آن استفاده می شود. کرم پودرها انواع مختلفی دارند، می توانند مایع، جامد، موس یا پودری باشند. کرم پودر در تمام صورت استفاده می شود تا پوست یکدست شود.

انواع کرم پودر

کرم پودرها بر اساس نوع پوشش تقسیم می شوند:

روان کننده رنگ

که در کنار خاصیت مرطوب کنندگی، حاوی دانه های رنگی نیز می باشد که به پوست رنگ می دهد این کرم مناسب پوست های نازک و صاف است.

فونداسیون مایع که رایج ترین و محبوب ترین فرم کرم پودر است

از آنجایی که استفاده از آنها آسان است و پوشش طبیعی پوست را ایجاد می کند، معمولاً این کرم ها برای پوست های معمولی و خشک مناسب هستند، در حالی که کسانی که پوست چرب دارند باید از نسخه بدون روغن استفاده کنند.

کرم رنگ

این کرم ها بسیار مرطوب و غنی هستند، مخصوصا برای پوست های خشک مناسب هستند و چون بافت تقریباً غلیظی دارند، باید مطمئن شوید که به خوبی جذب پوست می شوند، برای این کار از اسفنج مرطوب استفاده کنید.

خامه فرم گرفته یا پنکیک

این کرم ها پوشش بالاتری دارند و معمولاً به صورت پودر فشرده می شوند و به دو صورت روغنی و خشک هستند و معمولاً با اسفنج استفاده می شوند.

چوب قلم

این کرم پودر بافت سنگینی دارد و برای پوشاندن عیوب پوست و قرمزی زخم های متحرک ایده آل است. کمی در محل می گذاریم و با اسفنج از بین می بریم.
 

مراجعه به منبع: https://moorashin.com

مراحل ساخت پادکست برای تولید محتوا

 


پادکست چیست؟

پادکست بر اساس دو کلمه iPod و radio است. پادکست ها را می توان به صورت ویدئویی یا صوتی ساده تولید کرد. بحث های حرفه ای، مردمی، کمدی، عمیق در مورد مسائل حقوقی یا سیاسی و ... در بسته ها گنجانده شده است.

پادکست ها شبیه برنامه های تلویزیونی یا ایستگاه های رادیویی هستند. اما تفاوت آنها با این برنامه ها این است که افراد می توانند هر زمان که بخواهند به پادکست گوش دهند. اما این برنامه تلویزیونی در زمان مناسب پخش می شود.

سبک و قالب پادکست

روش تولید پادکست بر اساس قالب یا چارچوبی خاص این است که سازنده انتخاب کند که پادکست از چه هدف و الگوی پیروی می کند. اگر تصمیم به انتشار یک پادکست دارید، باید قالبی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. به عنوان مثال، اگر دوست دارید پادکست خود را بسازید، انتخاب یک پادکست با فرمت مونولوگ بهترین انتخاب است.

پادکست مصاحبه رایج ترین شکل پادکست است. این نوع پادکست به مجری اجازه می دهد تا با مهمانان برنامه صحبت کند. مهمانان را می توان از میان افراد مشهور، سیاستمداران یا هر شخص الهام بخش انتخاب کرد. پادکست شیراحمدی  درام با هدف ارائه تئاتر کمدی یا تخیلی ایجاد می شوند. فیلمنامه نویسی و بازیگری نقش مهمی در آنها دارد.

محتوای صوتی تجاری

در سال های اخیر تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت زیادی پیدا کرده است. محتوایی که شامل متون اطلاعاتی و آموزشی مرتبط با هر کسب و کاری است. این محتوا به مخاطبان شما کمک می کند تا ویژگی ها و مزایای محصولات و خدمات شما را بهتر درک کنند و آنها را تشویق به خرید با اطمینان بیشتر کند. اما نکته ای که در اینجا باید به آن فکر کرد این است که بسیاری از افراد جامعه زمان کافی برای خواندن مطالب را ندارند.

محتوای صوتی نقش پررنگ خود را در رفع نیازهای این افراد نشان می دهد. محتوای صوتی در واقع متنی است که توسط شخص خوانده و ضبط می شود. این ابزار رسانه ای به مخاطب کمک می کند تا در هر زمانی به محتوای شما گوش دهد. انواع مختلفی از محتوای صوتی وجود دارد که هر کدام مزایا و کاربردهای خود را دارند.

برای شروع پادکست به چه ابزارهایی نیاز دارم؟

پادکست روشی برای پخش است که به حداقل تجهیزات نیاز دارد. تجهیزات مورد نیاز برای شروع یک پادکست عبارتند از:

1. رایانه: از لپ تاپ یا رایانه رومیزی برای تحقیق در مورد موضوع خود، ضبط پادکست ها و تبدیل فایل های ضبط شده به فایل های صوتی قابل اشتراک گذاری استفاده کنید.

2- میکروفون: اگرچه می توانید از تلفن همراه یا کامپیوتر خود برای ضبط صدا استفاده کنید، اما یک میکروفون پادکست حرفه ای کیفیت صدا را بهبود می بخشد. میکروفون‌های USB مستقیماً یا از طریق کانکتور BC به رایانه شما متصل می‌شوند، در حالی که میکروفون‌های XLR از طریق یک رابط صوتی جداگانه به رایانه متصل می‌شوند.

3- فیلتر پاپ: ابزار ضبط مفید، فیلتر پاپ یا صفحه توری کوچک است که معمولاً از نایلون یا فلز ساخته می شود و صداهای انفجاری صامت های سخت را کاهش داده یا از بین می برد. آنها همچنین صدای سوت تولید شده توسط هوای عبور از دندان ها را هنگام تلفظ صامت هایی مانند S و Z کاهش می دهند.

4- هدفون: از هدفون برای بررسی کیفیت صدا در حین ضبط و گوش دادن به کیفیت در هنگام ویرایش استفاده کنید.

5- نرم افزار ویرایش صدا: پادکست خود را با استفاده از نرم افزار ضبط صدا که به عنوان Digital Audio Workspace نیز شناخته می شود، ضبط و ویرایش کنید. نمونه هایی از نرم افزارهای رایگان ویرایش پادکست عبارتند از: Audacity، Adobe Audition (آموزش رایگان) و GarageBand برای کاربران مک.

برای ایجاد یک پادکست حرفه ای باید 5 مرحله اصلی را طی کنید. در ادامه این مراحل را توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: استراتژی محتوای بلند مدت را تعیین کنید

ایجاد پادکست و جذب مخاطب فرآیندی طولانی است. اگر استراتژی محتوای بلندمدت نداشته باشید، دچار مشکل شده اید و در قسمت های بعدی محتوایی برای ارائه به مخاطبان خود نخواهید داشت و از ادامه کار دلسرد خواهید شد. از طرف دیگر، اگر محتوای قسمت های شما خسته کننده شود، مخاطب شما خسته می شود و دیگر به پادکست شما گوش نمی دهد. بنابراین قبل از انجام هر کاری، یک برنامه منظم از پادکست هایی که باید انجام دهید تهیه کنید.

مرحله 2: شروع به ضبط پادکست کنید

فرآیند ضبط پادکست مهمترین مرحله در ایجاد یک پادکست است. شما باید این کار را با استفاده از تجهیزات مناسبی که قبلا ذکر کردیم انجام دهید. تا پادکست های خود را با کیفیت خوب نگه دارید

مرحله 3: زمان ویرایش پادکست فرا رسیده است

پس از ضبط، باید پادکست ضبط شده را با یک برنامه ویرایش صدا ویرایش کنید و موسیقی و سایر عناصر لازم را در این بین اضافه کنید.

برای ویرایش ابتدا باید صداهای ضبط شده و صداهای با کیفیت پایین را از فایل پادکست حذف کنید تا یک فایل خام و با کیفیت ایجاد کنید. در مرحله بعد، باید یک مقدمه مناسب برای پادکست خود ضبط کنید و آن را به ابتدای این محتوای صوتی اضافه کنید. مقدمه باید شامل معرفی گوینده و بازیگران شرکت کننده در پادکست، عنوان کلی هر قسمت و پادکست باشد. پس از آن، باید موسیقی تم را انتخاب کنید و آن را در فایل دوره تولید  پادکست  زهرا شیراحمدی خام خود ترکیب کنید.
 

مرحله 4: یک سرویس میزبانی را برای انتشار پادکست خود انتخاب کنید

پس از اتمام ویرایش پادکست، باید یک محیط میزبانی مناسب را برای انتشار پادکست انتخاب کنید. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

مرحله 5: پادکست را تبلیغ کنید

برای اینکه پادکست شما دیده شود، باید آن را تبلیغ کنید. برای این منظور می توانید از فضاهای مختلفی از جمله برنامه های آنتی ویروس مانند Icebox استفاده کنید.
 

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو این بازی فقط رفتنت مشکلمه»

 متن آهنگ تو این بازی فقط رفتنت مشکلمه مرتضی اشرفی

 

چشمای خیس و بارونیه منو ببین حالم بده بیا سختمه پیشم بشین

واسه یه بارم شده رومو نزن زمین دیوونه دیوونه

تو نبودی میرفتم پی لاابالی تو بودی که منو کشوندی تو این حوالی

ساختی دریا از یه کویر خشک و خالی دیوونه دیوونه

این صدای دلمه همه حاصلمه تو این بازی فقط رفتنت مشکلمه

دل دیوونمه عشقه تو تو خونمه بعد تو این حال و روز خسته و عاشقمه

 

آهنگ جدید مرتضی اشرفی به نام «تو این بازی فقط رفتنت مشکلمه»

چک لیست نظافت منزل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

 


یکی از کارهای ضروری هر خانه نظافت اتاق ها، پارکینگ ها و انبارها است. ارائه نمونه چک لیست نظافت منزل به شما کمک می کند این کار را به راحتی انجام دهید.

نحوه استفاده از لیست نظافت خانه به شما بستگی دارد. در صورت لزوم، می توانید از یکی از اعضای خانواده یا دوستان کمک بگیرید. در واقع، لیست‌های مختلف نظافت روزانه، هفتگی و سالانه فرصتی را برای تمام خانواده فراهم می‌کند تا در نظافت وسایل منزل شرکت کنند.

با مجله آکاره همراه باشید تا چک لیست نظافت اتاق ها و نظافت منزل را با هم تهیه کنیم.

برای نظافت و نظافت ویژه محل کار یا منزل خود می توانید از تخصص و تجربه نیروهای خدماتی و نظافتی آچاره استفاده کنید. کارکنان مجرب و متعهد ما در کمترین زمان ممکن ساختمان شما را به طور کامل تمیز خواهند کرد.

برای ارائه خدمات و اطلاع از قیمت خدمات نظافت منزل و ساختمان به صفحه نظافت منزل و ساختمان مراجعه و یا با شماره 1471 تماس حاصل فرمایید.

یادداشت های مهم

شش مرحله نظافت منزل عبارتند از: نظافت زباله، شستشو، ضدعفونی، شستشوی نهایی و خشک کردن.

از آب گرم، مایع ظرفشویی و یک اسفنج تمیز برای تمیز کردن سینک و شیر آب استفاده کنید.

همیشه در آخرین مرحله کف ها را تمیز کنید. زیرا گرد و غباری که هنگام تمیز کردن سطوح دیگر روی زمین می ریزد باید در آخرین مرحله تمیز شود.

گرده افشانی گیاهان را فراموش نکنید. تجمع ذرات روی برگ ها می تواند در جذب نور خورشید اختلال ایجاد کند.

آماده بودن و داشتن برنامه ای برای نظافت موفق و کامل مهم است. بنابراین بهتر است لیست نظافت اتاق را از قبل تهیه کنید و طبق نظر او پیش بروید.

چک لیست نظافت منزل

کارهای زیر ممکن است بی اهمیت به نظر برسند. اما فعالیت هایی وجود دارد که خانه شما را به بهشت ​​تبدیل می کند. توصیه می کنیم برای زندگی در محیط سالم تری تهیه چک لیست نظافت منزل را فراموش نکنید.
 

تخت خود را مرتب کن.

ظرف های کثیف را بشویید.

سطح را گردگیری کنید.

اپن آشپزخانه را تمیز و ضدعفونی کنید.

سینک ظرفشویی را بشویید و ضدعفونی کنید.

لباس ها را بشویید

چک لیست هفتگی نظافت خانه

برای داشتن اتاق های تمیز و کثیف، این کارها را یک بار در هفته انجام دهید.

سطل های زباله را بشویید و ضدعفونی کنید.

کاغذ را عوض کن

غذای تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید.

دستگیره درها، دوشاخه و ریموت کنترل را با پارچه تمیز و نرمی تمیز و ضدعفونی کنید.

فن های خنک کننده و دریچه های سقفی را گردگیری کنید.

آینه ها را تمیز کنید

کف اتاق و مبلمان را جاروبرقی بکشید.

توالت ها و دوش ها را تمیز و ضدعفونی کنید.

کف حمام را به خوبی بشویید.

فر را تمیز کنید.

برای تمیز کردن کابینت آشپزخانه از دستمال کاغذی استفاده کنید.

مایکروفر را تمیز کنید.

تجهیزات الکتریکی را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

دوش و وان را تمیز کنید.

چک لیست نظافت روزانه

چک لیست نظافت منزل 2 بار در ماه

با انجام مراحل زیر، تغییر قابل توجهی در اتاق های خانه خود ایجاد خواهید کرد. بنابراین خوب است این کارها را دو بار در ماه انجام دهید.

نظافت مبلمان چوبی و چرمی.

در صورت کثیف بودن ملحفه ها را بشویید.

لوستر و لامپ را گردگیری کنید

لبه های روی دیوارها را پاک کنید.

فرش ها را تکان دهید.

صفحه فولادی را با دستمال تمیز کنید

داخل یخچال و فریزر را تمیز کنید.

دستگاه قهوه ساز را تمیز و آرام کنید.

چک لیست نظافت خانه و اتاق 2 بار در سال

اگر می خواهید با آرامش در محیطی شاد و بدون استرس زندگی کنید، این کارها را هر شش ماه یک بار انجام دهید. در ادامه چک لیست نظافت منطقه را در مجموع هر 6 ماه یکبار بررسی می کنیم.

فضای داخل فر را تمیز کنید.

تشک را جاروبرقی بکشید.

ملحفه، بالش و پتو را بشویید و خشک کنید.

کمد و قفسه های انبار را خالی و تمیز کنید.

کابل خنک کننده مبرد را تمیز یا تمیز کنید.

فیلتر هود برد را بشویید و خشک کنید.
 

چک لیست سالانه نظافت خانه

در زیر چک لیست هایی برای نظافت منزل وجود دارد که باید سالی یک بار انجام دهید.

نظافت دودکش و شومینه.

پشت و زیر مبلمان و وسایل بزرگ خانه را تمیز کنید.

تمام قسمت های درب ها را با دستمال کاغذی خشک کنید.

دیوارها را تمیز کنید.

قاب پنجره و شیشه را تمیز کنید.

در صورت گرفتگی ناودان ها را تمیز کنید.

فرش و اثاثیه اتاق ها را جارو کنید.

نکات نظافت منزل

در طول این مقاله، لیستی از پاک کننده های خانگی برای اتاق های مختلف را پوشش خواهیم داد. از ورودی خانه شروع می کنیم و تمام اتاق ها را تمیز می کنیم.

1. ورودی ساختمان

چک لیست نظافت ورودی منزل شامل موارد زیر می باشد.

کف را تمیز کنید. اگر پارکت دارید از محلول های مخصوص استفاده کنید.

دیوارها را پاک کنید.

پایه ها را کاشی کاری کنید.

درب ورودی را با دستمال تمیز کنید.

لنت ها را تمیز کنید.

کفش ها را مرتب کنید

لباس ها را آویزان کن.

2. آشپزخانه

چک لیست نظافت منزل و آشپزخانه شامل موارد زیادی است. آشپزخانه مکانی برای پخت و پز است و باید همیشه تمیز باشد.

اجاق گاز و قطعات آن را تمیز کنید.

فر را تمیز کنید.

مایکروویو را با حوله پاک کنید.

ماشین ظرفشویی را تمیز کنید.

بدنه یخچال را با دستمال تمیز کنید.

کشوها و قفسه های یخچال و فریزر را تمیز کنید.

یخچال.

مواد غذایی کهنه یا تاریخ مصرف گذشته را در یخچال دور بریزید.

آشپزخانه اپن را تمیز کنید.

درهای کابینت را پاک کنید.

وسایل را از کمد بیرون بیاورید و کف را تمیز کنید.

درزگیر یخچال و فریزر را تمیز کنید.

سطوح بلند مانند یخچال، مایکروویو، هود و کابینت را جاروبرقی بکشید.

دئودورانت را داخل سینک آشپزخانه بریزید.

دستشویی را با اسفنج های ظرفشویی بشویید.

دیوارها را با یک پارچه پاک کنید.

مادربرد را تمیز کنید.
روی کف آشپزخانه راه بروید.
 

3. حمام و توالت

این چک لیست نظافت و ضدعفونی خانه موارد بسیاری از جمله ضد عفونی کردن مناطق را پوشش می دهد. برای استفاده از شوینده های قوی استفاده از دستکش و ماسک ضروری است.

محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید.

برس ها و شانه ها را بشویید.

لباس مجلسی را تمیز و ضد عفونی کنید

آینه را تمیز کنید

وان و دوش را تمیز کنید.

از بین بردن لکه از سر دوش.

اگر پرده حمام را نصب کرده اید و پاره یا فرسوده شده است، آن را تعویض کنید.

تمیز کردن درزها را فراموش نکنید.

صندلی توالت را بشویید و ضدعفونی کنید.

کاشی های کف و دیوار را تمیز کنید.

نمونه فرم چک لیست تمیز کردن

4. اتاق خواب

در چک لیست نظافت منزل و اتاق خواب، موارد زیر را فراموش نکنید.

تخته های دیوار را خشک کنید.

مبلمان را گردگیری کنید

لباس های استفاده نشده را به خیریه ها اهدا کنید.

سازماندهی کمد لباس.

ملحفه، بالش، پتو و ملافه را بشویید.

فرش های اتاق خواب را بشویید. اگر کثیف است آن را با جوش شیرین بشویید.

پرده ها را با یک سری جاروبرقی مخصوص تمیز کنید.

میله های پرده را گردگیری کنید.

پنجره ها را با دستمال پاک کنید.

شیشه ها را با پارچه و شیشه پاک کن تمیز کنید.

بشویید یا دور بریزید.

از شامپو برای تمیز کردن فرش یا موکت استفاده کنید.

5. اتاق و پذیرایی

در لیست نظافت منزل نظافت سالن و پذیرایی از آنجایی که به عنوان محل مهمانی و گردهمایی در نظر گرفته می شود بسیار حائز اهمیت است. برای نظافت سالن و پذیرایی موارد زیر را انجام دهید.

مبلمان را گردگیری کنید. قیمت های چوبی را پاک کنید.

مبلمان را بشویید.

پتو و بالش را بشویید.

پرده ها را با یک سری جاروبرقی مخصوص تمیز کنید.

چوب پرده را از تار عنکبوت و گرد و غبار تمیز کنید.

طاقچه را با دستمال پاک کنید.

پنجره ها را با شیشه نمک تمیز کنید.

یک فن یا شیر خنک کننده را با یک پارچه تمیز کنید.

بوفه و تزئینات را گردگیری کنید.

تلویزیون و کنترل از راه دور ماهواره ای را ضد عفونی کنید.

کف را تمیز یا جاروبرقی بکشید.

فرش ها را با شامپو فرش تمیز کنید.

لامپ ها را تمیز کنید.
 

6. پارکینگ و انباری

زمان تمیز کردن بیرون خانه است. در این قسمت از لیست نظافت منزل به موارد مختلفی برای نظافت انباری و پارک می پردازیم.

وسایل بازی و اسباب بازی های اضافی را ترتیب دهید.

درب گاراژ را باز کنید تا فضای داخلی تهویه شود.

دیوارها را پاک کنید.

جارو کف.

درب انبار را تمیز کنید.

چارچوب درب کابینت را با دستمال پاک کنید.

باتری های کنترل از راه دور ورودی یا پارکینگ را تعویض کنید.

پنجره ها را پاک کنید

آماده سازی عامل تمیز کننده

7. نظافت منزل

همه ساکنان باید در نظافت محوطه و آسانسورها مشارکت کنند. برای بهترین نتیجه، می توانید از کارکنان خدمات کمک بگیرید و از آنها بخواهید که برنامه نظافت منزل شما را رعایت کنند.

آژیرهای دود را تست کنید در صورت آسیب دیدن، باید در اسرع وقت تعویض شود.

لامپ ها و فانوس ها را تمیز کنید.

در صورت لزوم لامپ را تعویض کنید.

دستگیره درها را ضد عفونی کنید.

سوکت را تمیز و ضد عفونی کنید.

چگونه یک چک لیست کامل و جامع نظافت منزل تهیه کنیم؟

ایجاد چک لیست خانه داری پیچیده نیست، اما می توانید با دانلود چک لیست خانه داری رایگان ما، ایده های برنامه ریزی بهتری دریافت کنید.

اما شما می توانید یک چک لیست کاملا شخصی و کامل نظافت منزل تهیه کنید که بر اساس موضوعات مطرح شده در این مقاله و همچنین موضوعاتی که واقعا فردی و متناسب با شرایط زندگی شما هستند، تاثیر بیشتری خواهد داشت.

نتیجه

آنچه در این مقاله بررسی کردیم چک لیست نظافت خانه و اتاق های مختلف بود. اگر خانه شما نیاز به تمیز کردن دارد، این چک لیست به شما کمک می کند تا کارها را بدون استرس و نگرانی انجام دهید.

قبل از شروع نظافت منزل، ابزار و وسایل لازم را آماده کنید. برای استفاده از پاک کننده های قوی حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید.
 

مراجعه به منبع: https://avalsafiresalamat.com/نیروی-خدماتی/

اطلاعات مفیدی در مورد درمان جراحی فک و صورت که باید بدانید

 


در طی جراحی فک که به آن جراحی ارتوگناتیک می گویند، انحراف یا ناهماهنگی در استخوان های فک اصلاح می شود تا فک و دندان ها بهتر عمل کنند. تنظیم فک همچنین می تواند به بهبود تعادل و زیبایی صورت کمک کند.

اگر مشکلات فک دارید که تنها با درمان ارتودنسی قابل اصلاح نیست، جراحی فک روش اصلاحی مورد نیاز شماست. در بیشتر موارد، بریس ها نیز برای نتایج بهتر به دندان ها متصل می شوند. بریس های ارتودنسی را می توان قبل از جراحی فک یا در دوره نقاهت پس از جراحی فک (تا زمانی که دندان ها ترمیم و هم تراز شوند) استفاده کرد.

البته قبل از انجام جراحی فک و حتی ارتودنسی باید از سلامت لثه خود اطمینان حاصل کنید، در صورت بیماری لثه امکان جراحی وجود نخواهد داشت. در برخی موارد لثه نیاز به جراحی دارد.

آیا جراحی فک در کودکان و نوجوانان انجام می شود؟

جراحی چانه روی استخوان فک انجام می شود، بنابراین عمل بزرگ کردن استخوان باید کامل باشد رشد استخوان معمولاً بین 14 تا 16 سالگی در دختران و بین 17 تا 21 سالگی در پسران متوقف می شود. این می تواند با جراحی فک دنبال شود

جراحی فک بالا در چه مواردی انجام می شود؟

این عملیات برای اصلاح موارد زیر انجام می شود:

بیرون زدگی یا عقب ماندگی شدید فک بالا

سی راس وجود دارد

اپن بایت (باز کردن جلوی دهان هنگام بسته شدن دهان)

خرگوش

هنگام لبخند زدن دندان های از دست رفته یا تعداد زیادی دندان قابل مشاهده است

عدم رشد مرکزی

جراحی فک پایین تحت چه شرایطی انجام می شود؟

جراحی فک پایین

جراحی فک پایین برای اصلاح موارد زیر استفاده می شود:

دیررس فک پایین

بیرون زدگی فک پایین

جراحی چانه (جنیوپلاستی) چه زمانی انجام می شود؟

جراحی چانه

این جراحی برای اصلاح چانه کوچک یا عقب انجام می شود. اگر خروج از مرکز چانه با نیش دندان های پایین ترکیب شود، جراحی فک پایین همزمان انجام می شود. اما فقط در مورد چانه کج و انسداد بین دندان ها مشکلی برای جراحی چانه نیست.

پیشروی چانه: در جراحی چانه برش کوچکی روی برجستگی پایینی چانه ایجاد می شود و استخوان آن به جلو خم می شود و سپس با پیچ و پلاک یا سیم در جای جدیدی ثابت می شود.

جراحی کاهش چانه: جراحی چانه ممکن است برای کاهش پیچ خوردگی طولانی انجام شود. در این حالت قسمت جلویی فک بریده و برداشته می شود.

جراحی فک پایین و همچنین جراحی چانه

مزایای جراحی فک

مزایای جراحی فک به شرح زیر است:

تماس بین دندان ها بهتر می شود، در نتیجه جویدن غذا صحیح و کامل می شود و غذای کمتری بین دندان های شما گیر می کند.

تلفظ حروف و کلمات تصحیح شده است.

اگر بلعیدن آن مشکل باشد، اصلاح می شود.

به دلیل توزیع یکنواخت بار روی دندان ها، ساییدگی آنها در هنگام پرکردن لب ها کاهش می یابد.

فشار اضافی از روی مفاصل فک به دلیل نامرتبی دندان ها یا فک ها برداشته می شود. این فشار بالا به تدریج منجر به تخریب مفاصل فک و درد و مشکلات مرتبط با آن می شود.

مشکلات بایت و بسته شدن فک برطرف می شود (به عنوان مثال، برخی از افراد زمانی که دندان های جلویی آنها نامرتب است، دندان های آسیاب بزرگ دارند (اوپن بایت)، این مشکل با جراحی فک اصلاح می شود.

عدم تعادل اجزای صورت یا عدم تقارن قسمت پایین صورت اصلاح می شود. به عنوان مثال، جمع شدن چانه، عقب افتادگی یا بیرون زدگی چانه، کراس بایت، اوربایت و غیره. حذف می شوند.

لب ها بدون فشار و به راحتی بسته می شوند.

سردرد، درد فک و گردن درد را با اعمال فشار به عضلات و مفاصل فک تسکین می دهد.

گاز گرفتن گونه و زبان به حداقل ممکن می رسد

نقص های مادرزادی یا آسیب های صورت را می توان در جراحی فک اصلاح کرد.

تنفس قطع شده در خواب (آپنه خواب) برطرف می شود.

خطرات یا عوارض احتمالی جراحی فک چیست؟

جراحی فک به طور کلی بی خطر است و اگر توسط یک جراح دهان و دندان با تجربه انجام شود، خطر کمی دارد. به طور کلی، جراحی فک می تواند خطرات و عوارض زیر را به همراه داشته باشد:

از دست دادن خون زیاد

عفونت

آسیب عصبی

شکستگی استخوان فک

بازگرداندن فک به موقعیت قبلی

مشکلات چسبندگی بایت (تماس با دندان) و درد مفصل فک

جراحی مجدد لازم است

نیاز به عصب کشی در برخی از دندان ها

از دست دادن بخشی از فک

همه در حین جراحی

جراحی فک چگونه است؟

پس از بریدن بافت داخل دهان و دسترسی به استخوان فک جراح برشی در استخوان فک ایجاد می کند تا آن را حرکت دهد و به موقعیت بهتری برساند. پس از جابجایی استخوان فک یک صفحه استخوانی کوچک، پیچ، سیم و حلقه کششی برای نگه داشتن استخوان در جای خود استفاده می شود. با گذشت زمان، این سیم ها و پیچ ها به بخشی از ساختار استخوانی فک تبدیل می شوند. و نیازی به حذف ندارند

در برخی موارد، استخوان اضافی به استخوان فک اضافه می شود. این استخوان را می توان از ران یا دنده جدا کرد. پیوند استخوان با صفحات و پیچ در جای خود ثابت می شود.

در برخی موارد، استخوان ممکن است نیاز به تغییر شکل داشته باشد تا به فک شکل بهتری بدهد.

جراحی فک را می توان روی فک بالا، فک پایین، چانه یا ترکیبی از این موارد انجام داد.

آیا جراحی فک درد دارد؟

این احتمال وجود دارد که پس از هر جراحی درد یا ناراحتی را تجربه کنید. شایع ترین عارضه جراحی فک، درد بعد از عمل، تورم خفیف در اطراف صورت و بی حسی پایین صورت است که موقتی بوده و از بین می رود.

خود جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود بنابراین در حین جراحی هیچ دردی احساس نخواهید کرد. اما بعد از آن درد شروع می شود و باید آن را با مسکن کنترل کنید.

آیا جای زخم های جراحی روی صورت من باقی می ماند؟

معمولاً این برش در داخل دهان ایجاد می‌شود، بنابراین هیچ جای زخم روی چانه، چانه، دهان یا هر جای دیگری از صورت وجود ندارد.

با این حال، گاهی اوقات ممکن است نیاز به ایجاد برش های کوچک در خارج از دهان باشد.
 

بعد از جراحی فک چگونه خواهم بود؟

معمولاً بی حسی موقت در لب بالا یا پایین یا هر دو خواهید داشت. بی حسی همراه با تورم و درد و زخم در دهان می تواند انجام کارهای ساده مانند نوشیدن مایعات را برای مدتی برای شما دشوار کند.

زخم های دهان می توانند برای مدتی شما را آزار دهند.

همیشه باید دهان خود را مسواک بزنید و زخم را تمیز نگه دارید.

ممکن است برای چند هفته درد خفیفی داشته باشید. درد جراحی را می توان با داروهای مسکن کنترل کرد.

خونریزی کمی از زخم برای چند هفته شایع است.

مراقب علائم عفونت باشید.

غذا بعد از جراحی فک چگونه خواهد بود؟

در دو روز اول بعد از عمل: در این مدت جویدن غذا ممنوع است. می توانید غذای خیلی نرم بخورید یا می توانید غذا را در مخلوط کن بریزید تا نرم و لطیف شود و بعد بخورید. مهم است که غذا نیازی به جویدن نداشته باشد. از جمله غذاهایی که می توانید بخورید فرنی، صدف زرد، سوپ، غذای کودک، ماست و غیره است. به یاد داشته باشید که مقدار غذایی که می خورید باید کافی باشد تا بهبود زخم با موانعی مواجه نشود.

از روز 10 تا روز 21 (سه هفته پس از جراحی): شما باید در این مدت بیش از مایعات بنوشید. همچنین می توانید از غذاهای نرم که نیاز به کمی جویدن دارند استفاده کنید. اینها عبارتند از پوره سیب زمینی، نیم نان مخلوط، املت، کتری و سایر غذاهای نرم. لقمه های کوچک بگیرید. در این مرحله جویدن شروع می شود، اما همچنان باید مراقب باشید.

از 3 هفته تا 6 هفته پس از جراحی ارتوگناتیک: میزان جویدن را در این مدت افزایش دهید. با این حال، غذا نباید سفت باشد. کم کم بخور اگر گوشت لطیف مصرف می کنید، آن را به قطعات کوچک برش دهید. هر پرس غذا باید حجم کمی داشته باشد تا فشار زیادی به استخوان فک وارد نشود. می توانید تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید. در این دوره، تا 2-3 ماه آینده، عضلات فک همچنان می توانند با شرایط جدید سازگار شوند و به سرعت خسته شوند. از خوردن غذاهایی که نیاز به جویدن طولانی یا لقمه های بزرگ دارند خودداری کنید.

شش هفته بعد: می توانید به طور طبیعی بجوید.اما به یاد داشته باشید که فک به طور کامل بهبود نیافته و رژیم غذایی شما هنوز نباید سخت باشد. حداقل تا سه ماه پس از جراحی باید از خوردن غذاهای سفت مانند پیتزا، سیب، هویج، گوشت سفت و غیره

بعد از جراحی فک چه باید کرد؟

پس از جراحی فک، پزشک دستورات لازم را به شما می دهد. معمولاً این موارد به شما گفته می شود:

شما باید سیگار را ترک کنید.

شما فقط برای چند روز مایعات می خورید و سپس فقط به مدت 4-6 هفته غذای نرم می خورید و پس از آن به رژیم غذایی عادی خود باز می گردید.

بهداشت دهان و دندان باید طبق دستور پزشک رعایت شود.

برای مدتی باید از فعالیت شدید خودداری کنید.

برای کنترل درد طبق تجویز دارو مصرف کنید.

معمولاً می توانید ظرف یک تا سه هفته به محل کار یا دانشگاه بازگردید.

چقدر طول می کشد تا بهتر شود؟

بهبودی اولیه فک معمولاً شش هفته طول می کشد، اما بهبودی کامل دوازده هفته طول می کشد. پس از بهبودی اولیه که حدود شش هفته پس از جراحی است، ارتودنتیست دندان ها را با براکت تنظیم و صاف می کند.

تمام درمان های ارتودنسی، از جمله بریس و جراحی فک، ممکن است چندین سال طول بکشد. پس از برداشتن براکت به یک تثبیت کننده ارتودنسی برای تثبیت موقعیت جدید دندان ها نیاز داریم.

شرایط رعایت بهداشت دهان و دندان و مسواک زدن بعد از جراحی فک چیست؟

در این جراحی نیز مانند هر زخم دیگری باید همیشه زخم را تمیز نگه دارید. معمولاً برش جراحی در داخل دهان است. شما باید هر بار که غذا می خورید دهان خود را با آب بشویید و به محض دستور پزشک دندان های خود را مسواک بزنید.

در روزهای اول که باید وعده های غذایی کوچک بخورید، احتمالاً مقدار زیادی غذا خواهید خورد. به یاد داشته باشید که بعد از هر وعده غذایی مسواک بزنید.

در هفته اول پس از جراحی، هنگام مسواک زدن مطمئن شوید که موهای مسواک خیلی نزدیک به براکت ها و دندان ها نباشد. ممکن است در باز کردن دهان خود مشکل داشته باشید و هر بار که دهان خود را برای مسواک زدن باز می کنید، درد دارد. نباید مسواک زد. با این حال، تمیز کردن کناری دندان‌ها که رو به زبان است، دشوار است.

این وضعیت با گذشت زمان بهبود می یابد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی در عرض یک هفته تا ده روز پس از جراحی دهان خود را باز کنید. برای راحتی بیشتر در این مدت بهتر است از مسواک با سر کوچک استفاده کنید.

خونریزی بعد از جراحی فک؟

گاهی هنگام مسواک زدن از دهان خونریزی می کند. این برای یک یا دو هفته اول پس از جراحی کاملا طبیعی است. اما خونریزی باید ظرف چند دقیقه پس از شستشو متوقف شود.

جراحی چانه برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

این جراحی برای کسانی که نیازشان با بریس یا سایر درمان های ارتودنسی برآورده می شود، توصیه نمی شود.

علاوه بر این، جراحی فک برای افرادی که طبق نشانه های پزشکی تحت عمل جراحی جدی قرار نگرفته اند و همچنین برای افرادی که در مرحله رشد هستند انجام نمی شود.
 

جراحی فک و فک و صورت مربوط به چه تخصص هایی است؟

جراحی مفصل گیجگاهی فکی یکی از ده تخصص فلوشیپ جراحی فک و صورت در دندانپزشکی است. این تخصص شامل تشخیص و درمان بیماری ها، آسیب ها و نقایص مربوط به هر دو جنبه عملکردی و زیبایی شناختی از جمله بافت های سخت و نرم سر و گردن است. دامنه این صلاحیت بسیار گسترده است. حوزه تخصص او از کشیدن دندان تا درمان شکستگی های پیچیده صورت را شامل می شود. این نوع عمل هم در بیمارستان های خصوصی و هم در بیمارستان های دولتی جراحی فک و صورت انجام می شود.

متخصصان جراحی فک و صورت می توانند جراحی انجام دهند و نوع آسیب صورت، دهان یا فک را اصلاح کنند. در این جراحی جراح برش هایی در استخوان های فک ایجاد می کند و پس از قرار گرفتن در موقعیت صحیح هیچ اثر یا جای زخمی بر جای نمی گذارد.

شغل موقت

در مواردی که سایر درمان‌های محافظه‌کارانه مؤثر نیستند، پزشک ممکن است جراحی را برای کاهش درد بیماری مفصل گیجگاهی فکی توصیه کند، که ممکن است شامل جراحی تعویض مفصل باشد.
 

متن کامل مقاله را بخوانید:  https://realtimedentist.com/1399/12/دکتر-متخصص-جراح-فک-و-صورت-در-شیراز/

مانومتر یک وسیله اندازه گیری است

 


گیج فشار یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که در صنایع و کارخانجات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات صنعتی متفاوت است و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، اما استفاده از همه آنها باعث سهولت کار، افزایش سرعت کار و جلوگیری از بروز حوادث در ناحیه صنعتی می شود. گیج فشار یکی از کوچکترین تجهیزات صنعتی است که اکثر صنایع دارند و باید داشته باشند. هدف از استفاده از این ابزار جلوگیری از حوادث در مناطق صنعتی و کنترل عملکرد تجهیزات مختلف می باشد. در قسمت های بعدی به بررسی این ابزار از زوایای مختلف می پردازیم.


گیج فشار چیست؟

گیج فشار که با نام‌های فشارسنج، مانومتر یا فشارسنج نیز شناخته می‌شود، ابزار کوچکی است که در صنعت برای اندازه‌گیری میزان فشار آب و گاز استفاده می‌شود و یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنعت است. این تجهیزات انواع مختلفی دارد و می توان آن را به روش های مختلف در انواع صنایع عرضه کرد و برای دستیابی به بهترین شرایط برای هر صنعتی باید از نسبت سرعت مناسب استفاده کرد. به طور کلی فشار سنج ها به 4 گروه خشک، روغنی، دستی و دیجیتال تقسیم می شوند و هدف ما از تهیه این مقاله بررسی انواع مانومتر خشک و روغنی می باشد.


گیج فشار خشک چیست؟

گیج فشار خشک نوعی گیج فشار است که داخل آن چیزی نیست و هیچ ماده یا مایعی در گیج فشار وجود ندارد. این نوع فشار سنج به طور گسترده در کاربردهای صنعتی و شهری استفاده می شود.

گیج فشار روغن چیست؟

گیج فشار روغن شبیه فشارسنج خشک است با این تفاوت که داخل آن از مایع پر شده است و مایع داخل آن معمولاً گلیسیرین یا سیلیکون است. استفاده از این مایعات در گیج شرایط متفاوتی را هنگام بررسی فشار توسط دو مدل گیج ایجاد می کند.

مانومتر



تفاوت فشار سنج روغن و خشک چیست؟

تفاوت اصلی مانومتر روغن و خشک را می توان در موارد زیر در نظر گرفت:

دقت اندازه گیری وزن

یکی از مهم ترین تفاوت های این دو نوع اندازه گیری، تفاوت در اندازه گیری فشار است. گیج های فشار خشک در اندازه گیری فشار نسبت به فشارسنج های روغن دقت کمتری دارند و ممکن است فشار واحد را به دقت نشان ندهند. گیج های فشار روغن فشار را با دقت بسیار بالاتری نشان می دهند.

لرزش سوزن مانومتر

یکی دیگر از تفاوت های فشار سنج خشک و فشار سنج روغن، لرزش سوزن فشار سنج است. از آنجایی که هیچ مایعی در گیج فشار خشک وجود ندارد، لرزش دست زیاد است و دقت اندازه گیری فشار پایین است.

رطوبت و گرد و غبار را کاهش دهید.

گیج های خشک و گیج های مبتنی بر روغن نیز از نظر رطوبت و کاهش گرد و غبار متفاوت هستند. زیرا اگر گیج روغن در محیط مرطوب و گرد و غبار استفاده شود، میزان روغن باعث کاهش رطوبت و گرد و غبار روی صفحه می شود. گیج فشار خشک نمی تواند این کار را انجام دهد، اما استفاده از آن در محیط مرطوب یا گرد و غبار به سرعت به صفحه نمایش آسیب می رساند.



قیمت مانومتر

روغن و خشکبار نیز از نظر قیمت با هم تفاوت دارند و قیمتی که برای خرید آنها باید پرداخت شود یکسان نیست. با توجه به اینکه گیج های سوخت دقیق تر هستند و به صورت حرفه ای کار می کنند، معمولا قیمت آن ها بالاتر است و باید مبلغ بیشتری برای آن ها بپردازید.

دوام و دوام

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع فشارسنج که باید به آن اشاره کنیم تفاوت در دوام است. از آنجایی که گیج های فشار روغن قادر به کاهش اصطکاک حرکت سوزن در میدان هستند، طول عمر و دوام آنها بیشتر از فشارسنج های خشک است و می توان آنها را برای مدت طولانی در صنایع مورد نظر استفاده کرد. با این حال، هزینه های طولانی مدت را می توان با ارائه فشار سنج روغن کاهش داد.
 

 

گیج فشار روغن خوبه یا خشک؟

با توجه به تفاوت کنتور روغن و خشک کن که در بالا به آن اشاره کردیم، می توان گفت که کنتور روغن انتخاب بهتر و مناسب تری برای صنایع مختلف است و در صورت تهیه، هزینه آن کاهش یافته و شرایط بهتری ایجاد می شود. . اما لازم به ذکر است که هر نوع کنتور ذکر شده کاربرد خاص خود را دارد و ممکن است استفاده از هر کدام در شرایط مختلف مناسب و مفید باشد. به همین دلیل با وجود فشار سنج روغن در بازار، فشار سنج خشک همچنان در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن منسوخ


قیمت آنچوی روغنی و خشک چقدر است؟

مطمئناً با توجه به اینکه روغن زیتون عملکرد بهتری نسبت به نوع خشک آن دارد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و برای خرید آن باید پول بیشتری پرداخت. اما برای تعیین قیمت دقیق هر یک از این فشارسنج ها باید مواردی را که بر قیمت آن تأثیر می گذارد بررسی کنید، مانند موارد زیر:

فروشگاهی که گیج فشار را میخرید

نوع مانومتر، دیجیتال یا دستی

روغن یا فشار خشک را اندازه گیری کنید

محدوده فشار نشان داده شده توسط فشارسنج

توابع ساخته شده در مقیاس

مارک ها و مدل های فشار سنج

ای...

هر یک از این مسائل می تواند هزینه گیج فشار را افزایش یا کاهش دهد و تاثیر مستقیمی بر ارزش آن خواهد داشت.

گیج روغن و خشک بخرید

گیج فشار روغن و خشک را می توان از فروشگاه های تخصصی مختلف خریداری کرد. امروزه در کشور ما فروشگاه های اینترنتی مختلفی وجود دارند که انواع فشار سنج فوق را ارائه می دهند و می توانید به صورت آنلاین از آنها خرید کنید. اما شما می توانید به راحتی از هر شهر و استانی یک گیج فشار را خریداری کرده و به آدرس مورد نظر تحویل دهید. لازم به توضیح است که در هنگام خرید دستگاه جامد و روغنی، اگر مشخص کنید که قصد خرید انواع روغن را دارید، فروشنده می تواند مخزن اندازه گیری را با روغن مورد نظر پر کرده و در اختیار شما قرار دهد.


قسمت آخر

گروه بازرگانی گیج آریا یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که در آن می توانید گیج فشارسنج روغنی و خشک را خریداری کنید. این گروه با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه یکی از قدیمی ترین واردکنندگان و فروشندگان تجهیزات صنعتی در کشور می باشد. با این حال می توانید با خیالی آسوده از این مجموعه فشار سنج خریداری کنید. برای این منظور به سایت گروه بازرگانی ابزار اندازه گیری آریا به آدرس co-asa.com مراجعه کنید.
 

ادامه پست:

https://www.asriran.com/fa/news/892299/%DA%AF%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%A8%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4

https://www.aftabir.com/reportages/view/4621/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد